Download guiden til “Marketing der virker”
Her får du en opskrift på, hvordan du får optimalt udbytte af dine salgs- og markedsføringsinvesteringer
Download guiden “Marketing der virker og lær hvilke 10 spørgsmål, du skal stille dig selv for at sikre dig, at du får ordentlig effekt af din marketing.
I guiden får du hjælp til at både at stille og besvare de 10 spørgsmål, der skal sikre at du får mest muligt ud af dine marketinginvesteringer.
Guide bygger på mine mere end 20 års erfaring med udvikling, indkøb og eksekvering af effektiv markedsføring i mange forskellige brancher, både B2B, B2G og B2C.
HVEM ER DENNE GUIDE RELEVANT FOR?
En af de udfordringer, jeg hyppigst får henvendelser om, er spørgsmålet om, hvilken markedsføring der virker bedst.
”Vi har prøvet alt, og der er ingenting, der rigtigt virker. Hvad gør vi?”
Formålet med denne guide er, at hjælpe dig, der allerede i dag bruger tid og penge på markedsføring, men som savner indsigt i, om du får nok for pengene. Eller til dig, der tænker, at du måske kunne opnå langt større værdi ved at investere i andre former for markedsføring.
Du får en række konkrete metoder og værktøjer, som bl.a. kan hjælpe dig til at vælge den markedsføringsform, der virker bedst i forhold til dine forretning og dine overordnede forretningsmål.
Guiden er let at gennemgå og indeholder en tjekliste, som du kan printe og hænge op. Så husker du altid at stille dig selv de 10 spørgsmål inden du næste gang bliver kontaktet af en sælger, der har et “godt” tilbud.
KLIK HER

Har du ikke selv kompetencer til at lave en effektiv marketingplan, så kan du her se et priseksempel på, hvad det koster at få hjælp til din marketing. Altså hjælp der både sikre hurtig og vedvarende effekt.