Beskrivelse
Dit output af kurset:
Når du har deltaget i dette kursus, så har du opnået følgende:
- Indsigt i de mekanismer, der er nøglen til succesfuld b2b marketing
- Overblik over hvordan forskellige marketingkanaler bruges optimalt til b2b – generelt set
- Konkrete værktøjer til selv at vælge de marketingkanaler og -aktiviteter, der virker bedst for netop din virksomhed
- 1:1 sparring/feedback på konkrete marketingaktiviteter/-investeringer/-udfordringer
- Adgang til en Facebook-gruppe af ligesindede, der har været på samme kursus, og som du kan sparre med
Kursus-forløb:
- Kurset består af 5 lektioner af hver 2 timers varighed, der ligger med en uges mellemrum.
- Alle sektioner ligger fra slutningen af februar til og med marts måned hver torsdag fra kl. 9.00-11.00.
- Selve undervisningen foregår online via zoom.
- Der vil være en kombination af undervisning, dialog og øvelser (øvelser foregår med værktøjer, som du selv kan arbejde videre med).
- Hver deltager får desuden 2 timers 1:1 online sparring, som kan bruges enten mellem lektioner eller samlet efter sidste lektion alt efter behov.
Målgruppe:
Kurset er målrettet ledere og beslutningstagere i virksomheder, der i dag bruger penge på at markedsføre deres virksomhed, men som bare ikke rigtig synes, de får de resultater ud af det, de havde håbet. Eller som planlægger at investere mere i marketing, men gerne vil have indsigt i, hvordan de sikrer, at deres investeringer og salgs- og marketingaktiviteter giver flere kunder og øget salg både nu og på sigt.
Underviser:
På kurset tager jeg udgangspunkt i en velgennemprøvet model, som jeg har bygget på baggrund af mine mere end 20 års professionel erfaring med salg og marketing. Erfaring jeg har fået i rollen marketingansvarlig i større koncerner som bl.a. Telenor og medievirksomheden Eniro gennem 15 år. Og erfaringer jeg har fået gennem mine kunder de sidste 7 år, hvor jeg har rådgivet virksomheder fra 2-249 ansatte i at investere i marketing der virker.
Anbefalinger:
“Super værdifuldt. Der blev gennemgået strategier og værktøjer man kunne gå ud og anvende med det samme, hvilket er perfekt for hvilket proces vi er i.”
“Anvendeligt fra dag 1, ikke nogen kæmpe strategier, som skal tage flere måneder at starte med. Derudover er teorierne nogle som man tydeligt kan høre, at Malene har brugt i praksis, hvilket gjorde det meget mere virkelighedsnært.”
“Super godt – det er uden tvivl et område hvor der er et kæmpe behov for os.”