Morgenseminar torsdag d. 4. oktober i København, kl. 8.30-12.30

Fremtidens vindere er de virksomheder og medarbejdere, der kan mestre kunderejsen fra A-Z

Kunderejsen har aldrig været mere i fokus i virksomhedsledelser end den er i dag.

Fokus er især på at skabe en sammenhængende kunderejse på tværs og på trods af interne siloer. Det sker fx via digitalisering samt ved at forsøge at forudse og automatisere så meget af kunderejsen som muligt.

På dette seminar stiller vi skarpt på kunderejsen, og hvorfor er den så vigtig for salget? Hvilken rolle spiller digitalisering af markedsføring, salg og kundeservice for kundeoplevelsen. Og hvordan måler man på, om man lykkes med at skabe salgsfremmende og loyalitetskabende kundeoplevelse på kunderejsen?

Du får både inspiration og konkrete værktøjer med hjem til hvordan du rent praktisk får skabt en effektiv proces for arbejdet med kunderejsen, sikret differentiering gennem excellent kundeoplevelse og bliver i stand til at måle og dokumentere effekten af dit arbejde.

Målgruppe

Arrangementet retter sig mod dem, der har ansvaret for forretningsudvikling og fremtidssikring af forretningen i små og mellemstore virksomheder fra omkring 20 ansatte og opefter.

Det kan være alt fra ejeren, direktøren, salgschefen, kundecenterchefen eller marketingchefen. Ofte falder opgaven mellem flere stole, så du er velkommen til at tage din kollega med 🙂

Programmet

Hvad er forskellen og hvorfor er det vigtigt at kende forskel.

Malene Jordt Andersen fortæller om hvordan kunderejsen defineres, og hvordan ny teknologi og digitalisering i form af fx marketing automation og AI, påvirker måden vi arbejder med kundeoplevelse.

Erhvervsmanden Jørgen Leschly Thorsted, har gennem sin lange karriere blandt andet bestridt direktionsposter inden for banking, trading og broking, blandt andet i Skandia og Deloitte.

Jørgen har i alle rollerne igangsat strategier, kunderejseprojekter og forandringer. og vil denne formiddag øse ud af hans anekdoter og erfaringer med udfordringerne i arbejdet med kunderejser, organisation og kundeoplevelse. Glæd jer til en masse guldkorn!

Malene Jordt Andersen viser, hvordan markedsføring og branding påvirker kundeoplevelsen før salget, og hvordan det måles på strategisk og taktisk niveau

Signe Orlandi Langgaard fortæller om, hvordan du i praksis investerer i ledelse og motivation af medarbejderne de rigtige steder på kunderejsen, så du opnår den kundeoplevelse, der i sidste ende skaber salg og vedvarende vækst.  Sæt ind der, hvor det giver mest værdi for kunden og de bedste resultater for loyalitet og mersalg

Pris

Arrangementet er gratis. Dog forbeholder vi os ret til at opkræve no show fee på 500 kr., såfremt afmelding sker senere end 48 timer før afholdelse. Du afmelder dig ved at skrive til info@house2succeed.dk, eller nederst i den mail, du modtager, når du tilmelder dig.

Tid & sted

København, torsdag d. 4. oktober, kl. 8.30-12.30:
c/o TIMEmSYSTEM
Stationsparken 24, 3. sal
2600 Glostrup

Arrangører og oplægsholdere:

house2succeed, Signe Orlandi Langgaard, ekspert i Salgsfremmende Kundeoplevelse, +45 31 70 12 08, signe@house2succeed.dk

house2succeed, Malene Jordt Andersen, ekspert i effektiv markedsføring, +45 93 95 09 55

Tilmelding

Af hensyn til det praktiske, så der er plads og forfriskninger til alle, vil vi meget gerne vide om du kommer, så husk at tilmelde dig og evt. kollegaer.

Tilmelding

Arrangementet er gratis. Når du tilmelder dig, vil du automatisk få en bekræftelse på din tilmelding samt blive tilmeldt vores inspirationsmails og fremtidige invitationer. Du kan til enhver tid afmelde dig igen nederst i mailen:

Tid & Sted: 4. oktober, København







Bemærk! Dit mobilnummer bruges udelukkende til at kunne komme i kontakt med dig, hvis der skulle ske ændringer umiddelbart før eventet. Når du tilmelder dig arrangementet får du både en bekræftelse og en reminder om din tilmelding.