Her på siden deler jeg gratis ideer og værktøjer til, hvordan du kan komme i gang med at udnytte digitale strategier og digitale løsninger til at forbedre din konkurrenceevne, effektivisere din marketing og øge salget.
Hvad er Lead generering, lead nurturing og lead scoring?
Vil du sikre fuld effekt af dine markedsførings- og salgsinvesteringer, er det en nødvendighed at arbejde med lead generering, lead nurturing og lead scoring. Allerede tilbage i 2018 viste en undersøgelse fra Salesforce, at 87% af kunderne starter deres købsproces på de digitale medier. Og det er især på de digitale medier, at lead genering, […]
Facebook annoncering – elsker / elsker-ikke?
Har du prøvet Facebook annoncering og ikke rigtig oplevet den salgseffekt, som alle andre ellers taler om? Facebook annoncering er i rigtig mange tilfælde en super god investering. Og vi kan ikke komme uden om, at det er det mest brugte medie blandt den danske befolkning i dag. Hele 63% er på Facebook dagligt og […]
Test kunderejsen på dine kollegaer – du bliver garanteret overrasket
Du ved det sikkert godt. En god forståelse for jeres kunders beslutnings- og købsproces er afgørende for, at din markedsføring bliver omsat til resultater. Har du også tænkt på, at jeres kommunikationsproces med kunderne ikke er stærkere end det svageste led? Hvad nu hvis dine kollegaer eller medarbejdere i salg, kundeservice eller butikken ikke forstår […]
3 nøgletal du bør måle på – når marketing ikke er for sjov!
En af udfordringerne med marketing i dag er, at vi kan måle på stort set alt. Vores hjerner er bare ikke skabt til at analysere på mange tal. Derfor ender mange med at måle, uden at tallene bliver brugt til noget aktivt. I stedet for at måle på alt muligt, så udvælg de 3 nøgletal du […]
Derfor er kunderejsen afgørende for din forretning!
Du har sikkert hørt masser omkring kunderejsen og at den er vigtig at kende for din virksomheds succes i fremtiden. Men hvorfor er den egentlig så vigtig? Og er det ikke bare endnu en dille? Hvad er den egentlig værd? Man kunne fristes til at sige, at det store hype og snak om kunderejsen bare […]